Verbeteracties nav patiëntenenquête
In mei-juni hebben we een patiënten enquête gehouden onder patiënten die onze praktijk in april hebben bezocht. Wij zijn heel blij met uw waardering en zien ook weer een aantal verbeterpunten waar wij graag mee aan de slag gaan!
Uw scores
- Welk rapportcijfer geeft u de praktijk? score: 8,4
- Tevredenheid over het tandheelkundig handelen? score: 9
- Bent u tevreden over de hygiëne in de praktijk? score: 9
- Bent u tevreden over de openingstijden? score: 8.5
- Bent u tevreden over de bereikbaarheid van de praktijk? score: 8.5
- Bent u tevreden over het maken van een afspraak score: 8.7
- Hoe goed wordt u geïnformeerd over kosten van de behandeling score: 7.3
- Tevredenheid over de manier van communiceren score: 8.8
- Weet u altijd of u door een tandarts, mondhygiënist of assistente behandeld wordt? score: 9.4
De volgende verbeteracties zijn in gang gezet:
- eventuele uitlooptijd tijdig melden aan patiënt in wachtkamer
- beter informeren over kosten, niet alleen over benodigde behandeling
- 2 parkeerplaatsen op oprit (naast pand) voor mindervaliden en/of ouders met kinderen
- fietsenstalling naast pand uitbreiden
- telefonische bereikbaarheid praktijk verbeteren.
Tevens wordt bekeken of we een poetsruimte in de praktijk kunnen maken.